MODRI POLHKI

 

 MODRI POLHKI 

TO SMO MI, MODRI POLHKI.


SPREHOD DO GOZDIČKA 

Ko smo se z Rdečimi polhki pred nekaj časa odpravili do njihove lipe, smo odkrili krasen gozdiček, ki smo ga morali obiskati. To smo storili v četrtek. Dan je kar vabil, da se odpravimo na nova raziskovanja. Pot po travniku čez drn in strn in že smo skozi “drevesna vrata” vstopili v gozdiček. In za dobrodošlico nas je pričakala ljubka veverica, ki je hitela po svojih opravkih. Seveda smo se pogovorili o pravilih, nato pa pričeli z učenjem in raziskovanjem, ki nam ga ponuja gozdiček. Mi smo neizmerno uživali in se odločili, da gozdiček vsekakor še obiščemo.


POHOD DO KOZARIŠČ IN GRADU SNEŽNIK 

Kar nekaj krat smo naš pohod preložili, skoraj se je zdelo, da dvomimo v naše pohodniške sposobnosti. Ampak modri polhki so odločni. In v torek smo se odpravili. Pogumno, odločno! Pred vrtcem še zadnji dogovori, med potjo spoznavanje okolice, sledili smo smerokazom in prišli do Kozarišč, kjer nas je pričakala ga. Janja Urbiha. Ko smo stopili  preko grajskega mostu in postali “Grajski”, se je naše raziskovanje z ga. Janjo pričelo. Toliko novega smo slišali, se igrali in sprehajali po grajskem parku, se urili v strelskih vajah, da smo postali lačni in se je bilo potrebno podpreti. Potem pa zopet raziskovanje. Skoraj bi pozabili na odhod domov. Še dobro, da se je pripeljal avtobus. Predno pa smo vstopili na avtobus, smo  poiskali skriti zaklad in se z njim posladkali. Sledila je še pika na i – vožnja do vrtca z avtobusom.


NARAVOSLOVNA URICA:  

IGRA  Z VELIKIMI MILNIMI MEHURČKI


IGRA PO KOTIČKIH: 

Ker je metodologija KzK zasnovana na tezi, da se otrok najbolje razvija takrat, ko je razvoj posledica lastnega učenja in izkušenj, so naši oddelki oblikovani v centre dejavnosti – kotičke, ki zagotavljajo razvojno primerne učne priložnosti za slehernega otroka. Ponujajo priložnost za razvijanje lastnih sposobnosti, raziskovanje, ustvarjanje, ponujajo možnost za izbiro in odločitev, priložnost za reševanje problemov in podpirajo aktivno učenje v majhnih skupinah. Otrok se nauči sprejemati odgovornost za lastne odločitve in razume posledice lastnih dejanj. Odločanje zahteva vajo, ( kje bo sedel v krogu, kateri kotiček naj izbere, koliko časa bo moral počakati,…)  — PO METODOLOGIJI KORAK ZA KORAKOM


TEDEN OTROKA PRI MODRIH POLHKIH: 

5. PRIPRAVILI SMO TUDI DAN BRANJA – VELIKOOOOO PRAVLJIC

4. DAN ODPRTIH VRAT:

3. SPREHOD Z RDEČIMI POLHKI:

 

2. PREMAGOVANJE OVIR – POLIGON

1. CICIKROS: 

 


————————————————————————————————————————

PRIDRUŽILI SMO SE ČISTILNI AKCIJI IN POBIRALI SMETI OKOLI BREŽIČKA. KAR PRECEJ SMO JIH POBRALI.

TAKO ZAVZETO SMO TRENIRALI NA PRVI TELOVADNI URICI Z UČITELJEM ALEŠEM.