Rdeči polhki

RDEČI POLHKI

IZ VRTCA ČEZ MOSTIČEK,

PO STEZICI V NAŠ GOZDIČEK.

VSI VESELI PRIHITIMO

IN POD LIPCO POSEDIMO.

KLEPETAMO, SE IGRAMO

IN SKRIVNOSTI VSE POZNAMO,

KI GOZDIČEK SKRIVA JIH,

ČE SMO TAM IN ČE NAS NI.

Povezava do spletne strani: Gozdni vrtec

Gozdni vrtec

SVETOVNI DAN HRANE

16. oktobra 1945 je bila v okviru Združenih narodov ustanovljena svetovna organizacija za prehrano in kmetijstvo, zato na današnji dan obeležujemo SVETOVNI DAN HRANE. Že od leta 1979 je namen tega praznovanja povečati zavedanje o svetovnih prehrambenih problemih in spodbuditi boj proti lakoti ter revščini.

Svetovni dnevi hrane nas spremljajo že 37 let in počasi spreminjamo naše dojemanje hrane in oskrbe z njo. Tema letošnjega svetovnega dneva poteka pod sloganom, ki pravi »Naša dela so naša prihodnost«.

Svetovni dan hrane nam ponuja priložnost za razmislek, da se poudari stisko več kot 820 milijonov kronično podhranjenih ljudi na svetu in več kot četrtino svetovnega prebivalstva, ki je prekomerno hranjenih.
V Sloveniji problema kronične lakote ni, se pa strokovnjaki intenzivno ukvarjajo s tem, kako odpraviti posledice neustreznega prehranjevanja in nezadostne telesne dejavnosti oziroma posledične učinke nezdravega življenjskega sloga.

Vsako leto se tega dne tudi na naši šoli spomnimo na prav poseben način. Letos smo bili deležni  degustacije z dvema vrstama bučne marmelade.

Sladka marmelada,
usta jo imajo rada,
dobro prime se na kruh,
ni pomembno,
tudi če je malo suh,
v palačinko je zavita,
z njo baha se vsaka pita,
a želodcu važno je,
da so jutra sita.

Učenci izbirnega predmeta SPH iz 7. razreda so za nas pridno kuhali bučno marmelado. Povabili so nas, da obiščemo stojnico. Z veseljem smo se odpravili na nižjo stopnjo in bili deležni zelenjavno-sladke pogostitve.

Hvala učiteljici Hejdi, Tatjani in učenkama. Se že veselimo “Svetovnega dneva hrane 2019”.

RDEČI IN VIJOLIČNI SMO SE ODPRAVILI ČEZ DRN IN STRN NA NADLEŠKI HRIB

Kako čudovite barve so nas spremljale. Ne moremo se odločiti, kaj nam je bilo najlepše.

Na vrhu Nadleškega hriba smo se okrepčali z malico in pijačo. Spet je bilo vse tako dobro, da je vsega zmanjkalo v trenutku.

RDEČI IN VIJOLIČNI SMO OBISKALI DOLINKO

V meglenem jutru smo se odrpavili čez drn in strn prosti Ulaki in nato prosti “naši” Dolinki. Otroci so si med potjo pomagali, opazovali našo naravo, ki je ravno v teh dneh bogato obarvana. O pohodu naj vam več povedo otroci, sicer pa naj tudi slike spregovorijo.

Naravni tunel

Megla na kvadrat, megla in še enkrat megla. Kdor pa čaka, dočaka. Na nas je posijalo toplo sonce.

RDEČI POLHKI IN DRUGOŠOLCI

Letos smo se povezali z drugošolci in učiteljico Urško. Prvi, spoznavni obisk je ženami. Preživeli smo prijetno sodelovalno urico. Najprej smo se predstavili s polhkom, nato pa so najprej zaplei drugošolci, poslušali smo dve recitaciji, na koncu pa smo zapeli tudi Rdeči polhki. Zapeli smo lanskoletno in lahko rečemo, da tudi že letošnjo himno Koza in še pesmici Rak in Pod lipco.

PRIDRUŽILI SMO SE ČISTILNI AKCIJI

“OČISTIMO SLOVENIJO” Še zadnjič.

Odpravili smo se proti našemu gozdičku in iskali odpadke. Na naše veliko veselje jih nismo našli veliko.

TEDEN OTROKA

1. DAN CICKROS

Preizkusili smo se v teku. Preizkusili smo se v teku skupaj s približno enako starimi otroki iz vrtca Nova vas.

Otroci so z velimi veseljem okrog vratu ponosno nosili medaljo. Rezultati teka: Vsi smo bili najboljši. Prvi.

2. dan – GIBALNI POLIGON V VRTCU

Iz športnih pripomočkov in pohištva smo ustvarili zanimiv gibalni poligon. Le kdo bi si mislil, da nam bodo stoli, miza, knjižni kotiček, ležalniki prišli prav.

V telovadnici danes ni bilo športnih pripomočkov. Z veseljem smo zapelsali ob zvokih Alenke Kolman (cd).

3. dan: SKUPAJ BEREMO

V večnamenskem prostoru so potekale bralne minutke, po oddelkih smo vzgojiteljice brale pravljice in tudi pred počitkom smo doživeli prijetno pravljično uro z “Veliko škatlo čokoladnih bonbonov”.

4. dan: CICIPOHOD V NAŠ GOZDIČEK

Rdeči polhki smo povabilo Modre polhke v naš gozdiček. Na poti so naš čakale uganke in bogato obarvana narava.

Kako zanimivo igro so iz odpadlih vej razvili otroci. Rdeči polhki so pod  njihovim drevesom (pod lipo) predstavili glasbeno dramatizacijo Glasbeni orkester.

5. DAN: DAN ODPRTIH VRAT

Obiskale so nas mamice, babica in sestrica. Predstavili smo jim jutranji krog, naša glasbeno dranatizacijo slikopisa Gozdni orkester, izdelali smo skupno sliko, razpletali pajkovo mrežo in na koncu smo se veselo in razigrano zapodili po našem igrišču.

Hvala vsem, ki ste nas obiskali in se vidimo spet drugo leto, na dnevu odprtih vrat 2019.