Šestošolci poezijo že dobro poznajo.
Tudi za tvorjenje rim domišljijo imajo.
Če k rimanju jih spodbudiš,
krasne pesmice dobiš.
Vsi so jih pisali,
redki so učiteljici jih poslali.
Naj bodo deklice pridne vsem znane,
zato so pesmi tu, bralec, zate zbrane.
učiteljica Iva Jakše Sterle
SANJE
Ko zaspim in poletim v sanje,
ponoči drhtim
in uživim se vanje.
Bilo je konec poletja,
slišal se je krik,
ne na pomoč – ampak petja
in z njim občutim dotik.
(Marija Žnidaršič)
RIME
Pesem je zelo prima,
če se konec stiha rima.
Kaj se še rima z zima?
To me res zanima.
(Naida Džafić)
TOPLOTA RIME
V pesmi je rima,
ki se krajša kot plima
in ko je že zima,
te ogreje kot klima.
(Karin Mlakar)
RESNIČNO BRANJE
Ko berem, poletim,
saj to so moje sanje,
v romanci drhtim
in res verjamem vanje.
Naljepša so poletja,
takrat kot glasen krik
zaslišim glas petja,
ki je topel kot dotik.
(Karin Mlakar)
ZAKAJ
Zakaj rima kima,
zakaj se rima nanjo klima,
zakaj plima res je prava rima?
(Hedvika Sterle)
VALOVANJE RIM
Rima je kot oseka in plima,
valovi po morju – zdi se ti, kot da kima!
Rima je vsaka drugačna – ene zanima,
za druge pa ni kaj prima.
(Lina Lekše Podobnik)